شرح وظایف حسابداری 1-نظارت بر امور مالی و محاسباتی و نگهداری و تنظیم حساب ها بر طبق قانون و ضوابط و مقررات مربوط و صحت و سلامت آن ها. 2-نگهداری حساب اموال دولتی و نظارت بر اموال مذکور در سایر مقررات. 3-هماهنگی لازم در اجرای مقررات مالی و محاسباتی در حوزه مسئولیتی. 4-درخواست تنخواه گردان حسابداری از خزانه یا نمایندگی خزانه در استان به منظور ایجاد تسهیلات در پرداخت بعضی از هزینه های سال جاری و تعهدات قابل پرداخت سنوات. 5-تامین اعتبار و پرداخت وجوه لازم برای گشایش اعتبار اسنادی مربوط و پیگیری و نظارت در واریز هزینه آن ها با رعایت مقررات مربوط. 6-نظارت بر وصول و ایصال درآمدها و مطالبات دستگاه های اجرایی مربوط و مالیات های تکلیفی و سایر کسور قانونی. |