1- اجرای مصوبات شورای دانشگاه، تصمیمات هیئت رئیسه و شورای تحصیلات تکمیلی
2- برگزاری شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه
3- بررسی و برنامه ریزی برای گسترش و راه اندازي رشته هاي جديد مقاطع تحصيلي تكميلي
4- ارسال آيين نامه، مصوبات آموزشي و سرفصل های ابلاغی در رشته های مختلف به دانشكده هاي مربوطه
5- پیگیری و نظارت بر حسن اجرای فرایندهای مربوط به امور آموزشی مقاطع تحصیلات تکمیلی و تخصصی
6- برنامه ریزی و مدیریت برگزاری آزمونهای پذیرش مقاطع کارشناسی ارشد، PhD، دستیاری تخصصی پزشکی، دندانپزشکی و فلوشیپ
7- برنامه ریزی و مدیریت برگزاری آزمونهای جامع دکتری PhD، ارتقاء و گواهینامه دستیاری
8- ثبت نام از پذيرفته شدگان آزمون سراسري در مقاطع تحصيلات تكميلي (کارشناسی ارشد، PhD، دستیاری، فلوشیپ) و معرفی به دانشکده های مربوطه
9- بررسي درخواستهاي مربوط به تغییر رشته، مهمانی، انتقال، مرخصي تحصيلي، فرصت تحصيلي اضافي، انصراف، بازگشت به تحصيل دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی
10- مکاتبات مربوط به تاييديه تحصیلی مقطع قبل دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد، دستياری، دانشجويان پي اچ دي، فلوشیپ).
11- پیگیری و نظارت بر تکمیل پرونده آموزشي دانشجويان در بدو ورود به دوره آموزشی و قبل از فارغ التحصيلی
12- گزارش فراغت از تحصيل فارغ التحصیلان و ارسال به دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی و اداره مشمولين
13- مكاتبات مربوط به ماموريت آموزشي دستياران شاغل
14- مكاتبات مربوط به پرداخت شهريه دستياران مشمول شهريه و ارسال فیش های پرداختی به اداره حسابداری
15- تهيه گزارش وضعيت تحصيلي دانشجويان جهت طرح در شوراي آموزشي و كميسيون بررسي موارد خاص دانشگاه و انعکاس آن به مراجع ذیصلاح
16- تعامل و همکاری با مدیریت امور آموزشی دانشگاه و سایر مدیریت های تابعه دانشگاه
17- تعامل و همکاری های لازم با مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه های کلان منطقه آمایشی و سایر دانشگاه ها
|